Hälytystyöpalvelu

Kaikkiin palveluihimme sisältyy etuna mahdollisuus ilmoittaa kiireellisestä ongelmasta vuorokauden ympäri 24/7 tukiprosessin kautta. Hälytystyössä vasteaikaa voidaan nopeuttaa ottamalla työ vastaan normaalin työjonon ohi tai tekemällä työ palveluajan ulkopuolella. Hälytystyön aktivoiduttua järjestelmä hälyttää henkilökunnalle automaattisesti tekstiviestillä. Työlle aloitetaan välittömästi etsimään suorittajaa ja suorittajan löydyttyä korjaukset aloitetaan heti, vuorokaudenajasta riippumatta.

Hälytystyö voidaan aktivoida:

  • Palvelupyyntöjärjestelmän kautta (https://www.tamico.com/tuki) nostamalla palvelupyynnön prioriteetti hälytystyöksi (24/7)
  • Soittamalla asiakaspalveluumme 029 090 2255 (arkisin 8-16)
  • Sähköpostilla osoitteessa halytystyo@tamico.fi (24/7)

Hälytystyöhinnasto

Hälytystyölisä arkisin klo 8-16: 300 €/kerta.

Hälytystyölisä arkisin palveluajan ulkopuolella klo 6-8 tai 16-22: 600 €/kerta
+ tuntiveloitus työsuoritehintojen mukaan.

Hälytystyö viikonloppuisin ja muina aikoina: 1200 €/kerta
+ tuntiveloitus työsuoritehintojen mukaan.

Päivystyspalvelu ja palvelujen vasteajat (SLA)
Palveluihin voidaan lisätä erillinen päivystyspalvelu, joka on tarkoitettu odottamattomien kriittisten vikatapausten varalle. Kaikkien palveluiden vasteaikoja ja palveluaikaa voidaan myös laajentaa SLA-tasoja muuttamalla. Tällöin edellemainitut hälytystyölisät sisältyvät päivystyspalveluun.  Tämä mahdollistaa palveluiden budjetoitavuuden, eikä sinun tarvitse huolehtia yllättävistä kustannuksista.